Reklamacje i wymiany:

W przypadku chęci wymiany towaru lub też otrzymania towaru wadliwego, zamówienia niekompletnego lub niewłaściwego towaru prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy:

 

reklamacje@dresowka.pl

 

W mailu prosimy o zawarcie informacji:

-nr zamówienia którego dotyczy zwrot, reklamacja lub wymiana

-opis towaru podlegającego zwrotowi, reklamacji lub wymianie

-opis ewentualnych wad

-określenie oczekiwań, zaproponowanie satysfakcjonującego rozwiązania problemu

 

Realizacja zwrotu towaru i wymiany
Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany towaru do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrot lub wymiana jest możliwa wyłącznie w przypadku towaru który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. 

Wymieniany lub zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem oraz informacją o nr konta na który mamy zwrócić pieniądze lub informacji o innym towarze na wymianę. 

Zwracając towar, należy załączyć poniższy dokument.

PDF do pobrania:

Oswiadczenie o odstapieniu od umowy zawartej na odleglość

W przypadku zwrotu całego zamówienia klient otrzyma zwrot pełnej kwoty zamówienia. W przypadku zwrotu części zamówienia zwrócona zostanie wyłącznie równowartość odesłanego towaru.
Przelewy są realizowane w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi

 

Realizacja reklamacji

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie towaru. Reklamacje ze względu na wady produkcyjne lub nieprawidłowe odmierzenie będą uwzględniane wyłącznie w przypadku towaru, który nie był używany, nie został w żaden sposób uszkodzony, jest kompletny. 

Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem wady, w całości lub w ilości równej podstawowej jednostce sprzedaży (np. 1m, 1szt, 1 op., 1 para)

W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania podlegają zwrotowi w wysokości ceny najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy dla danej lokalizacji.

W przypadku doręczenia niekompletnego zamówienia brakujące towary zostaną wysłane przesyłką kurierską na koszt Sklepu lub zostanie dokonany zwrot wartości brakujących towarów. 

Cechy i wady towaru opisane na stornie produkty oraz ukazane na zdjęciach nie mogą być podstawą reklamacji. Prosimy o zapoznanie się z opisem charakterystycznych cech dzianin z nadrukami:

http://dresowka.pl/pl/i/Dzianiny-z-nadrukiem-charakterystyka/29

W przypadku reklamacji trwałości materiału (piling, płowienie, trwałość druku, przecieranie itp.) prosimy o dokładną dokumentację zdjęciową lub o odesłanie nieużywanej próbki reklamowanego materiału. Zalecamy zachowanie próbek każdego z zamówionych towarów. W przypadku braku próbki zasadność reklamacji będzie oceniana na podstawie próbek będących w posiadaniu Sklepu. 

Poszczególne partie towaru mogą różnić się kolorem do 5%. Nie zalecamy łączenia materiałów z różnych partii. Ewentualne różnice w kolorze nie mogą być podstawą reklamacji.

Różnice w kolorach wyświetlanych na monitorze klienta nie mogą być podstawą reklamacji.

Reklamacja ,która może wynikać z uszkodzenia paczki podczas transportu (np. braki z pasmanterii, mokre, brudne lub uszkodzone materiały), będzie przyjęta do rozpatrzenia tylko pod warunkiem, że zostanie sporządzony odpowiedni protokół u kuriera lub w parcel shopie, W DNIU DOSTARCZENIA PACZKI !

Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zwrotów, wymian i reklamacji we własnym zakresie, wysyłając kuriera po odbiór towaru od klienta. Konieczność zastosowania takiego rozwiązania będzie każdorazowo oceniana przez pracownika Sklepu i konsultowana z klientem.