- FLOWERS WZ.47- Welur tapicerski został dodany do Twojego koszyka.
1. Kiedy otrzymam towar?
Każdą przesyłkę nadajemy w terminie określonym przy zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości odnośnie terminu nadania Twojej przesyłki - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
2. Otrzymałam/otrzymałem błędne lub niepełne zamówienie, co teraz?
Staramy się realizować zamówienia szybko i bezbłędnie, jednak czasami zdarzają się nam błędy, z góry prosimy o wybaczenie ;) W przypadku błędnego zamówienia prosimy o kontakt ze sklepem, wyślemy kuriera z brakującym towarem, lub z towarem na wymianę, jeśli nastąpiła pomyłka w pakowaniu. Nie musisz zatem nawet wychodzić z domu! Kurier odbierze od Ciebie niewłaściwy towar przy okazji dostarczenia tego właściwego.
3. Chcę wymienić lub zwrócić towar. Jak to zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wspólnie ustalimy najdogodniejszą formę reklamacji \ zwrotu \ wymiany danego towaru.4. Jak prać dzianiny?
Dzianiny są materiałami delikatnymi, dlatego też zalecamy pranie delikatne. Dla wszystkich dzianin bawełnianych zalecamy pranie w 40 stopniach
Natomiast dla dzianin poliestrowych (polary minky oraz dzianiny szlafrokowe), a także dzianin z nadrukami zalecamy większą ostrożność i pranie w 30 stopniach5. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie farbują?
Nie, dzianiny oferowane w naszym sklepie nie farbują, jeśli są użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę z faktu, że nawet najlepszym producentom, a wierzymy że tylko z takimi współpracujemy, zdarzają się wadliwe partie. Dlatego jeśli Twoja dzianina farbuje koniecznie skontaktuj się z nami!
6. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie mechacą się?
Każda dzianina bawełniana wcześniej czy później ulega pillingowi, czyli tzw mechaceniu się. Jeśli zależy Ci na jak najdłuższym utrzymaniu materiału bez mechacenia, wybieraj produkty bez dodatku włókien poliestrowych.
7. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie trzeba dekatyzować?
Nie, dzianin bawełnianych i poliestrowych nie trzeba dekatyzować, są gotowe zaraz po opuszczeniu fabryki. Niemniej jednak warto pamiętać o kurczliwości, która jest naturalna dla dzianin i wynosi odpowiednio
-ok 3% wszerz i 2% wzdłuż dla produktów bez elastanu
-ok 5% wszerz i 4% wzdłuż dla produktów z elastanem
Warto również dekatyzować dzianiny z nadrukami.
8. Czy dzianiny z nadrukiem są inne w dotyku i inaczej zachowują się w praniu?
Sklep dresówka.pl oferuje dzianiny drukowane metodą sitodruku, druku rotacyjnego i druku cyfrowego która polega na naniesieniu farby na stronę wierzchnią dzianiny. Zlecamy druk wyłącznie farbami najwyższej jakości, jednak każda dodatkowa warstwa farby jest wyczuwalna na materiale, w natężeniu proporcjonalnym do gęstości nadruku.
Farby drukarskie nie zmieniają zachowania się dzianiny w praniu, "wytrzymują" nawet pranie w 60 stopniach, jednak dla bezpieczeństwa i pewności polecamy pranie w 30 stopniach.
Prosimy również pamiętać, że każdy nadruk jest warstwą naniesioną na powierzchnię dzianiny i przy ścieraniu będzie ścierał się w pierwszej kolejności.
Pierwsze pranie powoduje także obniżenie intensywności kolorów druku. Jest to proces naturalny. Kolory tracą nieco nasycenia, ich intensywność zostaje ustabilizowana. Niemniej jednak ten proces nie powinien postępować.9. Nie mogę zalogować się na swoje konto / błąd na stronie
Na początek proszę odświeżyć stronę lub zmienić przeglądarkę. Jeśli to nie pomoże, proszę jednocześnie wcisnąć CTRL + F5 (wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki). Jeśli to nie przyniesie efektu, proszę użyć skrótu CTRL+SHIFT+DELETE. W menu wybrać okres "wszystko", a poniżej zaznaczyć tylko pozycję "ustawienia witryn", następnie zatwierdzić przyciskiem "wyczyść teraz". Jeśli to nie pomoże to proszę podać nam treść błędu i/lub screena.
10. Co zrobić, kiedy płatność się nie powiodła?
Bardzo proszę wykonać przelew tradycyjny.
Dane do przelewu znajdują się na Naszej stronie.
w tytule przelewu proszę podać nr zamówienia, a potwierdzenie przelewu proszę wysłać na [email protected]
11. Czy istnieje możliwość sprzedaży hurtowej?
Tak! W sprawie sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt mailowy – [email protected]
12. Jak działa voucher rabatowy?
Voucher należy dodać do koszyka podczas składania zamówienia. Voucher można wykorzystać jednorazowo, przy dowolnym zamówieniu, w ciągu roku od daty wystawienia.
Kwota zamówienia musi być wyższa niż wartość vouchera.
13. Jak wymieniać punkty na nagrody w ramach programu lojalnościowego?
Zgromadzone punkty należy wymienić na kupon. Następnie wygenerowany kupon dodajemy do koszyka, tak, jak pozostałe produkty. Nagroda zostanie wysłana wraz z zamówieniem lub, w przypadku wykrojów, na adres mailowy.
14. Czy można coś domówić?
Tak, jednak domówienia można składać do momentu przyjęcia głównego zamówienia do realizacji. Więcej informacji w regulaminie domówień.
15. Czym różni się TE210 od PE240
Zapraszamy do zapoznania się z charakterystyką materiałów dostępnej na Naszej stronie
16. Ile to jedna sztuka?
1 sztuka dowolnego materiału to 0,5 metra bieżącego. Materiały na stroje kąpielowe oraz materace sprzedajemy co 10 cm. Podobnie jest ze ściągaczami – 1 sztuka to 10 cm. Produkty pasmanteryjne, takie jak sznurki, gumki, lamówki itp., sprzedajemy jako wielokrotność 1 metra. Każdy produkt ma tę informację podaną w opisie.
17.Jak zrobić domówienie?
Żeby zrobić poprawne domówienie należy postępować zgodnie z Instrukcją
18. Wystąpił problem z płatnością, co dalej?
Najpierw należy sprawdzić status zamówienia. Jeżeli jest ono odrzucone trzeba ponowić zamówienie. Jeśli jednak zamówienie ma status nowe, należy opłacić je tradycyjnym przelewem (Tutaj znajdują się dane do wykonania przelewu) i wysłać potwierdzenie wpłaty wraz z numerem zamówienia na adres [email protected]
19. Kiedy będzie dostępny dany produkt?
Prosimy o bezpośredni kontakt z pracownikami działu obsługi klienta w godzinach pracy sklepu tj. poniedziałek-piątek od godziny 8 do 16 na czacie, telefonicznie, mailowo lub poprzez grupę kontaktowa na portalu Facebook
20. Przy składaniu zamówienia system pyta mnie o numer telefonu, gdzie go wpisać?
Numer telefonu należy wpisać w panelu klienta w książce adresowej we wszystkich widniejących tam adresach
21. Jak i kiedy mogę skontaktować się z pracownikami sklepu?
Kontakt z pracownikami działu obsługi klienta możliwy jest w dni powszednie, tj, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 poprzez chat na stronie sklepu, telefonicznie, mailowo oraz przez grupę kontaktową sklepu na portalu Facebook - DRESÓWKA.PL GRUPA KONTAKTOWA
22. Produkt “uciekł mi z koszyka” , dlaczego?
Koszyk nie rezerwuje stanów.
23. W jakim okresie czasu mogę dokonać płatności po złożeniu zamówienia?
Płatności należy dokonać w okresie do 6 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zostanie ono anulowane
24. Nie mogę opróżnić koszyka, dlaczego?
Jeśli pojawi się taki problem należy skontaktować się z pracownikami działu obsługi klienta podając adres mailowy na jaki założone jest dane konto
25. Dlaczego nikt nie odpisuje na moją wiadomość mailową?
Jeśli wiadomośc została napisana w formie ODPOWIEDZ NA MAILA wysłanego z naszego automatycznego systemu mailowego, to jest to mail w formie No-Reply na którego nie odpowiadamy

Dresówka.pl GmbH KG
Bodzanów 64B 48-340, Głuchołazy
Pomoc
Zakupy
Informacje
Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku,
w celu przeglądania naszej strony internetowej, zapoznaj się
z poniższymi informacjami.
Na naszej stronie internetowej są stosowane technologie, takiego typu jak: pliki cookies, technologia do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i analizowania ruchu na stronie internetowej.
Naszym celem jest zapoznanie Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z przepisami prawnymi, które zaczną obowiązywać 25 maja 2018 r., tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszej strony internetowej.
Zachęcamy, abyś zapoznał/ła się z poniższymi informacjami przed przejściem do strony internetowej.
RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”).
RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej.
RODO wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.
W tej informacji przedstawiamy skrót najważniejszych zagadnień dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, które zajdą od 25 maja 2018 r. w związku z korzystaniem z naszej strony internetowej.
Czym są dane osobowe?
Zgodnie z RODO dane osobowe to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszej strony internetowej – jeżeli nie zostaje zawarta umowa sprzedaży towaru, a towary są jedynie oglądane przez Użytkowniczkę czy Użytkownika - takimi danymi są np. adres e-mail czy adres IP. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas lub naszych Zaufanych Partnerów na naszej stronie internetowej i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Podstawa i cel przetwarzania danych osobowych
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
1. niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę, to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy.
2. niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione interesy, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa świadczonych usług, ich ulepszania i dopasowania do potrzeb i Twojej wygody, jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych towarów i usług przez Dresówka.pl Sp. z o.o., Dresówka.pl Sp. z o.o. Sp. k. i Grupa Creata Sp. z o.o. na stronie internetowej.
3. dobrowolność zgody na przetwarzanie danych osobowych. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Wyrażenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeżeli nie chcesz, nie musisz jej wyrażać.
Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie.
Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.
Administratorzy
Administratorami Twoich danych osobowych będą Dresówka.pl Sp. z o.o., Dresówka.pl Sp. z o.o. Sp. k. i Grupa Creata Sp. z o.o., a także nasi Zaufani Partnerzy, czyli firmy i inne podmioty, z którymi współpracujemy głównie w zakresie marketingowym.
Przekazywanie danych
Twoje dane będą przetwarzane przez takie podmioty jak: Dresówka.pl Sp. z o.o., Dresówka.pl Sp. z o.o. Sp. k. i Grupa Creata Sp. z o.o. i Zaufanych Partnerów, jeżeli wyrazisz na to zgodę. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez dany podmiot ze wskazanych wyżej lub Zaufanego Partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą lub usługodawcą. Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze towary dopasowane do Twoich potrzeb. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane także organom władzy publicznej, o ile pozwalają na to obowiązujące przepisy prawa i organy te wystąpią z odpowiednim żądaniem.
Cookies
Na naszej stronie internetowej używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści oraz analizowania ruchu na naszej stronie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym, czyli na Twoim komputerze, tablecie, smartphonie itp., które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.
Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas i Zaufanych Partnerów.
-
jeżeli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych, możesz ją w każdej chwili cofnąć;
-
masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Dziękujemy za lekturę