Menu
Blog
PL | GBP
0 0

    1. Kiedy otrzymam towar?

    Każdą przesyłkę nadajemy w terminie określonym przy zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości odnośnie terminu nadania Twojej przesyłki - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

     

    2. Otrzymałam/otrzymałem błędne lub niepełne zamówienie, co teraz?

    Staramy się realizować zamówienia szybko i bezbłędnie, jednak czasami zdarzają się nam błędy, z góry prosimy o wybaczenie ;) W przypadku błędnego zamówienia prosimy o kontakt ze sklepem, wyślemy kuriera z brakującym towarem, lub z towarem na wymianę, jeśli nastąpiła pomyłka w pakowaniu. Nie musisz zatem nawet wychodzić z domu! Kurier odbierze od Ciebie niewłaściwy towar przy okazji dostarczenia tego właściwego. 

    3. Chcę wymienić lub zwrócić towar. Jak to zrobić?

    Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wspólnie ustalimy najdogodniejszą formę reklamacji \ zwrotu \ wymiany danego towaru.

    4. Jak prać dzianiny? 

    Dzianiny są materiałami delikatnymi, dlatego też zalecamy pranie delikatne. Dla wszystkich dzianin bawełnianych zalecamy pranie w 40 stopniach
    pranie 40
    Natomiast dla dzianin poliestrowych (polary minky oraz dzianiny szlafrokowe), a także dzianin z nadrukami zalecamy większą ostrożność i pranie w 30 stopniach
    pranie 30

     

    5. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie farbują?

    Nie, dzianiny oferowane w naszym sklepie nie farbują, jeśli są użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę z faktu, że nawet najlepszym producentom, a wierzymy że tylko z takimi współpracujemy, zdarzają się wadliwe partie. Dlatego jeśli Twoja dzianina farbuje koniecznie skontaktuj się z nami! 

    6. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie mechacą się?

    Każda dzianina bawełniana wcześniej czy później ulega pillingowi, czyli tzw mechaceniu się. Jeśli zależy Ci na jak najdłuższym utrzymaniu materiału bez mechacenia, wybieraj produkty bez dodatku włókien poliestrowych.

    7. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie trzeba dekatyzować?

    Nie, dzianin bawełnianych i poliestrowych nie trzeba dekatyzować, są gotowe zaraz po opuszczeniu fabryki. Niemniej jednak warto pamiętać o kurczliwości, która jest naturalna dla dzianin i wynosi odpowiednio

    -ok 3% wszerz i 2% wzdłuż dla produktów bez elastanu

    -ok 5% wszerz i 4% wzdłuż dla produktów z elastanem

    Warto również dekatyzować dzianiny z nadrukami.

     

    8. Czy dzianiny z nadrukiem są inne w dotyku i inaczej zachowują się w praniu?

    Sklep dresówka.pl oferuje dzianiny drukowane metodą sitodruku, druku rotacyjnego i druku cyfrowego która polega na naniesieniu farby na stronę wierzchnią dzianiny. Zlecamy druk wyłącznie farbami najwyższej jakości, jednak każda dodatkowa warstwa farby jest wyczuwalna na materiale, w natężeniu proporcjonalnym do gęstości nadruku.
    Farby drukarskie nie zmieniają zachowania się dzianiny w praniu, "wytrzymują" nawet pranie w 60 stopniach, jednak dla bezpieczeństwa i pewności polecamy pranie w 30 stopniach.
    Prosimy również pamiętać, że każdy nadruk jest warstwą naniesioną na powierzchnię dzianiny i przy ścieraniu będzie ścierał się w pierwszej kolejności. 
    Pierwsze pranie powoduje także obniżenie intensywności kolorów druku. Jest to proces naturalny. Kolory tracą nieco nasycenia, ich intensywność zostaje ustabilizowana. Niemniej jednak ten proces nie powinien postępować. 

    9. Nie mogę zalogować się na swoje konto / błąd na stronie

    Na początek proszę odświeżyć stronę lub zmienić przeglądarkę. Jeśli to nie pomoże, proszę jednocześnie wcisnąć CTRL + F5 (wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki). Jeśli to nie przyniesie efektu, proszę użyć skrótu CTRL+SHIFT+DELETE. W menu wybrać okres "wszystko", a poniżej zaznaczyć tylko pozycję "ustawienia witryn", następnie zatwierdzić przyciskiem "wyczyść teraz". Jeśli to nie pomoże to proszę podać nam treść błędu i/lub screena.

    10. Co zrobić, kiedy płatność się nie powiodła?

    Bardzo proszę wykonać przelew tradycyjny.

    Dane do przelewu znajdują się na Naszej stronie.

    w tytule przelewu proszę podać nr zamówienia, a potwierdzenie przelewu proszę wysłać na [email protected]

    11. Czy istnieje możliwość sprzedaży hurtowej?

    Tak! W sprawie sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt mailowy – [email protected]

    12. Jak działa voucher rabatowy?

    Voucher należy dodać do koszyka podczas składania zamówienia. Voucher można wykorzystać jednorazowo, przy dowolnym zamówieniu, w ciągu roku od daty wystawienia.

    Kwota zamówienia musi być wyższa niż wartość vouchera.

    13. Jak wymieniać punkty na nagrody w ramach programu lojalnościowego?

    Zgromadzone punkty należy wymienić na kupon. Następnie wygenerowany kupon dodajemy do koszyka, tak, jak pozostałe produkty. Nagroda zostanie wysłana wraz z zamówieniem lub, w przypadku wykrojów, na adres mailowy.

    14. Czy można coś domówić?

    Tak, jednak domówienia można składać do momentu przyjęcia głównego zamówienia do realizacji. Więcej informacji w regulaminie domówień.

    15. Czym różni się TE210 od PE240

    Zapraszamy do zapoznania się z charakterystyką materiałów dostępnej na Naszej stronie 

     

    16. Ile to jedna sztuka?

    1 sztuka dowolnego materiału to 0,5 metra bieżącego. Materiały na stroje kąpielowe oraz materace sprzedajemy co 10 cm. Podobnie jest ze ściągaczami – 1 sztuka to 10 cm. Produkty pasmanteryjne, takie jak sznurki, gumki, lamówki itp., sprzedajemy jako wielokrotność 1 metra. Każdy produkt ma tę informację podaną w opisie.

     

    17.Jak zrobić domówienie?

    Żeby zrobić poprawne domówienie należy postępować zgodnie z Instrukcją

     

    18. Wystąpił problem z płatnością, co dalej?

    Najpierw należy sprawdzić status zamówienia. Jeżeli jest ono odrzucone trzeba ponowić zamówienie. Jeśli jednak zamówienie ma status nowe, należy opłacić je tradycyjnym przelewem (Tutaj znajdują się dane do wykonania przelewu) i wysłać potwierdzenie wpłaty wraz z numerem zamówienia na adres [email protected]

     

    19. Kiedy będzie dostępny dany produkt?

    Prosimy o bezpośredni kontakt z pracownikami działu obsługi klienta w godzinach pracy sklepu tj. poniedziałek-piątek od godziny  8 do 16 na czacie, telefonicznie, mailowo lub poprzez grupę kontaktowa na portalu Facebook

    20. Przy składaniu zamówienia system pyta mnie o numer telefonu, gdzie go wpisać?

    Numer telefonu należy wpisać w panelu klienta w książce adresowej we wszystkich widniejących tam adresach

     

    21. Jak i kiedy mogę skontaktować się z pracownikami sklepu?

     

    Kontakt z pracownikami działu obsługi klienta możliwy jest w dni powszednie, tj, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 poprzez chat na stronie sklepu, telefonicznie, mailowo oraz przez grupę kontaktową sklepu na portalu Facebook -  DRESÓWKA.PL GRUPA KONTAKTOWA

     

    22. Produkt “uciekł mi z koszyka” , dlaczego?

    Koszyk nie rezerwuje stanów.

     

    23. W jakim okresie czasu mogę dokonać płatności po złożeniu zamówienia?

    Płatności należy dokonać w okresie do 6 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zostanie ono anulowane

     

    24. Nie mogę opróżnić koszyka, dlaczego?

    Jeśli pojawi się taki problem należy skontaktować się z pracownikami działu obsługi klienta podając adres mailowy na jaki założone jest dane konto

     

    25. Dlaczego nikt nie odpisuje na moją wiadomość mailową?

    Jeśli wiadomośc została napisana w formie ODPOWIEDZ NA MAILA wysłanego z naszego automatycznego systemu mailowego, to jest to mail w  formie No-Reply na którego nie odpowiadamy