Customer reviews of our store
5/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-16
Bardzo sprawna obsluga. Sprawna komunikacja.
4/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-15
Materiały piękne. Długi czas oczekiwania na realizację i dostawę.
5/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-15
Wszystko przebiegło pomyślnie
5/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-15
Jestem bardzo zadowolona z każdych zakupów. Obsługa bardzo miła. Realizacja zamówienia szybka.
3/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-14
Jakość tkanin bardzo dobra, wybór wzorów ogromny. W tym przypadku jestem bardzo zadowolona. Niestety oczekiwanie tydzień na dostawę jest zbyt długi, dlatego odejmuję 2 gwiazdki. Tkaniny w innych sklepach dostaję maksymalnie po 2 dniach od zakupu. Jeśli ktoś potrzebuje pilnie tkaniny, to lepiej wybrać inny sklep.
Store response2026-10-15
Dziękujemy za docenienie jakości naszych tkanin i bogatej oferty wzorów!
Różnica w czasie dostawy wynika z tego, że nie jesteśmy tradycyjną hurtownią z rolkami stojącymi na półkach. Prawie wszystkie materiały sprowadzamy świeżo pod indywidualne zamówienie każdego Klienta. Proces produkcyjny i utrwalanie druku wymagają u nas tych kilku dni.
Zamówienia zwykle realizujemy w ciągu 3 dni roboczych, w weekendy nie pracujemy. Złożyła Pani zamówienie w piątek (sobota, niedziela wolne dla naszej firmy). W poniedziałek zostało przyjęte do realizacji, a w czwartek wysłane. Ze względu na szczyt sezonu w przypadku Pani zamówienia mieliśmy jeden dzień opóźnienia za co najmocniej przepraszamy.
Pozdrawiamy!
5/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-13
Dobrá péče o zákazníka, včetně dotazů na spokojenost s dodávkou. Rychlá dodávka.
5/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-13
Alles Bestens, gerne wieder.
3/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-12
Niezgodność koloru tkaniny ze zdjęciem
5/5
Opinion confirmed by purchase
2026-10-12
Wszystko, super. Dziękuję