1. Kiedy otrzymam towar?

Każdą przesyłkę nadajemy w terminie określonym przy zamówieniu. Jeśli masz wątpliwości odnośnie terminu nadania Twojej przesyłki - skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

 

2. Otrzymałam/otrzymałem błędne lub niepełne zamówienie, co teraz?

Staramy się realizować zamówienia szybko i bezbłędnie, jednak czasami zdarzają się nam błędy, z góry prosimy o wybaczenie ;) W przypadku błędnego zamówienia prosimy o kontakt ze sklepem, wyślemy kuriera z brakującym towarem, lub z towarem na wymianę, jeśli nastąpiła pomyłka w pakowaniu. Nie musisz zatem nawet wychodzić z domu! Kurier odbierze od Ciebie niewłaściwy towar przy okazji dostarczenia tego właściwego. 

3. Chcę wymienić lub zwrócić towar. Jak to zrobić?

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem wymian, zwrotów i reklamacji http://dresowka.enixx.eu/pl/content/2-reklamacje-i-zwroty 

4. Jak prać dzianiny? 

Dzianiny są materiałami delikatnymi, dlatego też zalecamy pranie delikatne. Dla wszystkich dzianin bawełnianych zalecamy pranie w 40 stopniach
pranie 40
Natomiast dla dzianin poliestrowych (polary minky oraz dzianiny szlafrokowe), a także dzianin z nadrukami zalecamy większą ostrożność i pranie w 30 stopniach
pranie 30

 

5. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie farbują?

Nie, dzianiny oferowane w naszym sklepie nie farbują, jeśli są użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę z faktu, że nawet najlepszym producentom, a wierzymy że tylko z takimi współpracujemy, zdarzają się wadliwe partie. Dlatego jeśli Twoja dzianina farbuje koniecznie skontaktuj się z nami! 

6. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie mechacą się?

Każda dzianina bawełniana wcześniej czy później ulega pillingowi, czyli tzw mechaceniu się. Jeśli zależy Ci na jak najdłuższym utrzymaniu materiału bez mechacenia, wybieraj produkty bez dodatku włókien poliestrowych.

7. Czy dzianiny dostępne w naszym sklepie trzeba dekatyzować?

Nie, dzianin bawełnianych i poliestrowych nie trzeba dekatyzować, są gotowe zaraz po opuszczeniu fabryki. Niemniej jednak warto pamiętać o kurczliwości, która jest naturalna dla dzianin i wynosi odpowiednio

-ok 3% wszerz i 2% wzdłuż dla produktów bez elastanu

-ok 5% wszerz i 4% wzdłuż dla produktów z elastanem

Warto również dekatyzować dzianiny z nadrukami.

 

8. Czy dzianiny z nadrukiem są inne w dotyku i inaczej zachowują się w praniu?

Sklep dresówka.pl oferuje dzianiny drukowane metodą sitodruku, druku rotacyjnego i druku cyfrowego która polega na naniesieniu farby na stronę wierzchnią dzianiny. Zlecamy druk wyłącznie farbami najwyższej jakości, jednak każda dodatkowa warstwa farby jest wyczuwalna na materiale, w natężeniu proporcjonalnym do gęstości nadruku.
Farby drukarskie nie zmieniają zachowania się dzianiny w praniu, "wytrzymują" nawet pranie w 60 stopniach, jednak dla bezpieczeństwa i pewności polecamy pranie w 30 stopniach.
Prosimy również pamiętać, że każdy nadruk jest warstwą naniesioną na powierzchnię dzianiny i przy ścieraniu będzie ścierał się w pierwszej kolejności. 
Pierwsze pranie powoduje także obniżenie intensywności kolorów druku. Jest to proces naturalny. Kolory tracą nieco nasycenia, ich intensywność zostaje ustabilizowana. Niemniej jednak ten proces nie powinien postępować. 

9. Nie mogę zalogować się na swoje konto / błąd na stronie

Na początek proszę odświeżyć stronę lub zmienić przeglądarkę. Jeśli to nie pomoże, proszę jednocześnie wcisnąć CTRL + F5 (wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki). Jeśli to nie przyniesie efektu, proszę użyć skrótu CTRL+SHIFT+DELETE. W menu wybrać okres "wszystko", a poniżej zaznaczyć tylko pozycję "ustawienia witryn", następnie zatwierdzić przyciskiem "wyczyść teraz". Jeśli to nie pomoże to proszę podać nam treść błędu i/lub screena.

10. Co zrobić, kiedy płatność się nie powiodła?

Bardzo proszę wykonać przelew tradycyjny.

Dane do przelewu znajdują się na naszej stronie: https://dresowka.pl/pl/content/4-o-nas

w tytule przelewu proszę podać nr zamówienia, a potwierdzenie przelewu proszę wysłać na kontakt@dresowka.pl

11. Czy istnieje możliwość sprzedaży hurtowej?

Tak! W sprawie sprzedaży hurtowej prosimy o kontakt mailowy – hurtowe@dresowka.pl

12. Jak działa voucher rabatowy?

Voucher należy dodać do koszyka podczas składania zamówienia. Voucher można wykorzystać jednorazowo, przy dowolnym zamówieniu, w ciągu roku od daty wystawienia.

Kwota zamówienia musi być wyższa niż wartość vouchera.

13. Jak wymieniać punkty na nagrody w ramach programu lojalnościowego?

Zgromadzone punkty należy wymienić na kupon. Następnie wygenerowany kupon dodajemy do koszyka, tak, jak pozostałe produkty. Nagroda zostanie wysłana wraz z zamówieniem lub, w przypadku wykrojów, na adres mailowy.

14. Czy można coś domówić?

Tak, jednak domówienia można składać do momentu przyjęcia głównego zamówienia do realizacji. Więcej informacji w regulaminie domówień.

15. Czym różni się TE210 od PE240

Zapraszamy do zapoznania się z charakterystyką materiałów dostępnej na naszej stronie. 

16. Ile to jedna sztuka?

1 sztuka dowolnego materiału to 0,5 m. Materiały na stroje kąpielowe oraz materace sprzedajemy po 10 cm. Podobnie jest ze ściągaczami – 1 sztuka to 10 cm. Produkty pasmanteryjne, takie jak sznurki, gumki, lamówki itp., sprzedajemy jako wielokrotność 1 metra. Każdy produkt ma tę informację podaną w opisie.